Még több bűbáj




Szeptemberben amikor elkezdődött Bojkának az iskola, azt gondoltam,
hogy a hat órai kelést nem lehet túlélni. Pedig akkor még világos volt hajnalban!!!  Az éjszakai festegetésnek akkor egy időre befellegzett,
este nyolckor zuhantunk ágyba gyakorlatilag az elsőssel párhuzamosan.
Aztán ahogy múlt az idő kiderült, hogy mindent ki lehet bírni.... Újra indult az éjszakai műszak. A múlt héten így tudtam elkészíteni a Bűbáj játék címoldalát és a paravánként szolgáló nagy szoknyás királylányokat. Ez utóbbiakkal nagyon nem voltam elégedett...a karakterek egyáltalán nem voltak vagányak, unalmasan bájosak voltak, nem olyan csajoknak látszottak, akik képesek egy kis furfangra. Újra festettem őket. Most már rendben vannak, részemről elégedett vagyok: az eredmény nem lett negédes. Hurrá. Amitől viszont lángra kapott a hajam: szkennelés után, színprofil váltásnál odalettek a ragyogó színek...most azon dolgozom, hogy visszanyerjem őket. A szabály és a korongok is elkészültek. Ja és a varázsitalok hivatalos receptjei is! Igaz, a férjem könyörgött, hogy hagyjam ki, de a tesztalany (Bojka) az összetevők listáját találta a legizgalmasabbnak. Szóval a receptek maradnak.

Ez lesz az első olyan játékunk amit két féle képpen lehet majd játszani.