hírek • news



Kemény hét áll mögöttünk  a két új játéknak és a felhalmozódott háttérmunkáknak köszönhetően. Az új játékok fotózása mellett sokat dolgoztam a többi játék képanyagával is, mert egy kommunikációs zavarnak köszönhetően az általam korábban kijavított fotók NEM kerültek fel a weboldalra, - én azt hittem, hogy igen -  így töröltem a forrásanyagot, amit most kezdhettem elölről. Klasszikus. :-) Ehhez jött még a katalógusunk bővítése és javítása, abban a biztos tudatban, hogy úgyis marad benne hiba. (Mindig marad, csodák nincsenek.) Közben új érdeklődők is akadtak, így már Svájcban, Belgiumban és Olaszországban is lehet Marbushkát kapni. Ha nem lett volna elég ennyi pörgés, elkezdtem használni a Pinterestet, amit nem akartam elkezdeni, mert "úgyisvanelégbajom", de mégis beszippantott a rendszer... Ennyi. Jaj, nem: át kellet még gondolnunk az eddig csak a webshopban kapható játékaink csomagolását, vonalkódozását, most, hogy mind elérhető lesz a boltokban. Aztán az átgondolás után cselekedni is kellett... 

Our last week was filled with hard work. Two new games have finished, photographed and uploaded on our website. (HUH2 and Do it yourself!). We updated the pictures of the other games and the downloadable brochure as well. Good news: Marbushka has found a home in three new countries (Belgium, Switzerland and Italy). We are happy to welcome them!