bélyegző szett 2. • stamp set 2.




Ma visszatért a hitem, hogy van még élet ezen a Földön. A nyomdázó szettek kivitelezése kapcsán megismertem Tóth Veronikát. Találkozóra hívott, hogy megbeszéljük az ötleteit az új játékunkkal kapcsolatban. Konkrétan azt mondta, hogy "összedobott két makettet", ami esetleg ötletet adhat. Döbbenet volt, amikor elém tette a nyomdázó szettet úgy, ahogyan megálmodtam. Anélkül, hogy egy hangot is beszéltünk volna arról, hogy mit is szeretnék!!!! Csak hogy értsétek, semmiféle nyomdakész anyagot nem kapott tőlünk, csak azzal gazdálkodott technikailag és lélekben ami itt a blogon volt. Leesett az állam. ...na és a prezentáció! Lézer gravírozott kartonon tette elém a "makettet" (amit én simán kész terméknek neveztem volna). Mindenesetre bele kapaszkodtam és nem tudtam elengedni.... Gondolom ezért is kaptam meg a végén ajándékba. :-)))  Oké ez vicc volt. Egy hihetetlenül lelkes segítőkész embert ismertem meg Veronikában, aki átfogó gondolkodásával és talpraesettségével gyakorlatilag megoldotta minden gondunkat ezzel kapcsolatban. Hálás köszönet neki ezért is és a rengeteg inspiráló új gondolatért amit a technikai felszereltségük bemutatásakor adott! Sajnos az ár egyelőre a csillagos égben van, így a kivitelezés még várat magára, de az is valami, hogy már tudjuk, hogy mit szeretnénk....






A második csoda a mai napon szintén bélyegző ügyben ért (valaki ott fenn nagyon vigyáz, hogy elkészüljön). Az előzményekről csak annyit, hogy nagyon nem könnyű bélyegzőpárnát szerezni, holott minden papírboltban annyi van, mint a szemét. Valahogy forgalmazója meg nincs, akivel felvehetnénk a kapcsolatot. Ma kitörtem a jólnevelt vásárló szerepéből és rákérdeztem, hogy ők ott a boltban honnan is szerzik be?... legnagyobb meglepetésemre minden vonalon segítőkésznek mutatkoztak a hölgyek, sőt több telefont is lebonyolított értem Szalontai Dorottya, aki szintén belopta magát a szívembe. Köszönöm neki is!

PS: szerződés aláírva, hétfőtől kicsit takarékon leszünk mert költözünk!!!!




Yesterday I regained belief that there is still life on this Earth. I met Veronika Tóth apropos of the stamp sets. She invited me to meet her, so we could talk about her ideas related to our new game. To be exact, she said she “threw together two scale-models” that could give us some ideas. It was amazing when she placed the stamp set in front of me exactly the way I had dreamt it. Without having spoken even a word about what I would like!!! Just so you guys understand, she didn’t get any kind of press-ready material from us, she used, technically and in spirit, only what was here on the blog. I was stunned. …and the presentation! She placed the “model” (which I would have easily called a ready product) in front of me on laser engraved cardboard. Anyway I latched onto it and couldn’t let it go… Which is, I guess, why I got it as a gift in the end. :-))) Okay, that was a joke. I got to know an unbelievably enthusiastic, helpful person in Veronika, who basically solved all our related problems with her comprehensive thinking and cleverness. Many thanks to her for this and also for the tons of inspiring new thoughts she gave us when she showed us their technical facilities! Unfortunately so far the price is stellar, so realization still awaits,  but at least we know what we want...
The second miracle yesterday was also related to stamps (someone up there is really watching out for this to work). Let’s just say it’s really not easy to get ink pads, although there are tons of them in every stationery store. Somehow there is no distributor we could contact. Yesterday I stepped out of the well-behaved customer’s role and asked, where exactly do they get them from?… to my greatest surprise, the ladies proved helpful along the whole line, Dorottya Szalontai, who I have also become fond of,  even made multiple telephone calls for my sake. Many thanks for her, too!

PS: contract signed, we’ll be a bit scarce from Monday, because we’re moving!!!