a kezdet • the begining



Ahogyan az előző bejegyzésből kiderült, megint új játék készül. Mérsékelt mennyiségű nyüglődés után elég gyorsan rátaláltam a megfelelő stílusra. A karakterek is állati jó arcok lettek! A sikeres kezdéstől azonban elbizonytalanodtam…(klasszikus reakció) valahogy a grafika nagyobb lélegzetű lett, mint amennyit a játék igényel. Igaz minden játékunkkal ez a helyzet, de csak most tudatosult bennem. Persze amikor elkezdek gondolkodni, akkor a kreativitás is befékez, szóval egyelőre a saját magam által támasztott nehézségekkel birkózom. A férjem persze sokkal leleményesebb, mindjárt tudta mi a megoldás: lesz belőle más is: memória, esetleg egy nagyobb (mondjuk minimum 100db-os) puzzle? Nem véletlen ugrott be ez utóbbi megoldás, mert jelen pillanatban a Feszty körképpel vetekszik bogár falva látképe és a játék befogadására tervezett doboz mindössze 29 cm. Lelóg, nnna, mit szépítsem? Bogárfalva kapcsán még egy problémám van: utálom amikor egy mesében el akarják hitetni a csemetékkel, hogy az emberek által szétdobált szemét az állatok/bogarak természetes környezete, hovatovább kánaán, minden álmok netovábbja. Aztán tessék. Úgy látszik  megfertőződtem. Előttem néhányan már letették az alapokat így kezdtem meglátni a szemét ízléses elrendezésében a kalandot.


As I mentioned in the previous entry, we're making a new game again. After a moderate amount of anguish I quickly found the appropriate style. The characters are really cool, too! But the successful start made me uncertain... (classic reaction) somehow the graphics turned out more grandiose than the game requires. Of course this is the case with all of our games, but it only just dawned on me. Of course when I start thinking, the creativity stops flowing, so so far I'm fighting with obstacles I made myself. Of course my husband is much more resourceful than me, he knew the solution straight away: there will be other games, too: a memory, maybe a bigger (like minimum 100 pcs) puzzle? It's no coincidence that we came up with this latter solution, because at the moment the panorama of the bug village rivals the Feszty panorama and the box planned to hold the game is all of 29 cms. It hangs off the edge, there, why euphemize it? I have one other problem regarding the bug village: I hate it in a story when they want to make the kids believe that the trash thrown about by people is the natural environment of bugs, actually a Canaan, the dream of dreams. Then here you go. It seems I've been infected. A few people have already set the base before me, so I started seeing the adventure in arranging the trash tastefully.