Dogs&Homes trailer - werk
Mire kigördültek a Gü alkatrészei a nyomdából, majdnem el is készültem a Dogs&Homes animációjával. Nem akarom szépíteni, egy hajszál választ el tőle, hogy rá se tudjak nézni. :-D Kihagyhattam volna egy újítást, de neeeeeem! A magam kezdetleges módján igyekeztem megmozgatni az egyik kutya figurát…- ez picit nagy falat volt. A menetidőt valójában az dobta meg, hogy a házak úsztatását, a kutyák rugózását és a pislogást nem sikerült kifejezetten jól összehangolnom. Klassz, amikor a huszadik kockánál elütsz valamit és utána végig korrigálni kell a többit is a hátra lévő 4-500 kockából álló szakaszban. Persze közben derülnek még ki újabb hibák, de akkor már szinte jó érzéssel tölt el, hogy ha már ott vagy, javíthatod azokat is. A férjem szerint nagyon kőkorszaki módon csinálom…nyilván, de sosincs elég időm elmélyülni benne. …vagy inkább türelmem nincs hozzá? Nem is tudom, már ezen sincs kedvem gondolkodni. :-D Annyi újdonság van mostanában körülöttem, amihez hip-hop alkalmazkodni kell, hogy betelt a pohár. Direkt örülök az ilyen lassú “kézműves” dolgoknak. A mozi cuki lett, (itt tudjátok megnézni) de van még hova fejlődni. Remélem egyszer sikerül valami történetet is csempészni bele. A Gü lesz az utolsó játékunk ami idén megjelenik, így lesz időm az animációval foglalkozni terápia gyanánt. Visszamenőleg készítek kis mozikat az eddig megjelent játékainkhoz, sőt talán a játékmenet bemutatását is megpróbálom stop-motion-nal megoldani. A békakirályos játékunk nagyon izgat, meg a séfes is…de az utóbbitól félek kicsit…néhányszor napirendre tettem, majd ugyanazzal a lendülettel félre is toltam. Ha jut időm rá még babáznék is egy kicsit, mert isteni jelnek vettem, hogy meseszép ruhák gördültek elém a Pinteresten. Ideje felderítenem a város textilboltjait! Ennyi testmozgás csak kell… :-D
The Dogs&Homes trailer is almost finished! I have spent more time to finalize the animation than I wanted to, but I did not mind the effort at the end. The result is pretty acceptable. I tried to animate one of the dog figures in my primitive way …it was a great challenge and it took me a long time. In addition I failed the synchronization of the movements in almost every scene. Usually I made a mistake about at the twentieth frame, and then I had to correct the remaining 4-500 frames after. Meanwhile, new problems were discovered, so I felt much better to have a chance to solve them too. My husband says that I use Photoshop animation in a prehistorical way ... obviously he is right, but I do not have time to learn it properly. ... or do not have patience instead? I do not know... :-D The trailer became cute (here you can find), but it still needs improvement. I hope once I will be able to tell a story with my animations (not just showing the parts and characters of the game) but it seems far away at this moment. This year, the Gü will be the last released Marbushka game, so I will have enough time to practice.
I would like to work on the dolls too, because I have found inspiring dresses and ideas on Pinterest. It's time to have a little physical exercise and explore the fabric shops in the city!