végre...! • finally...!



Nos, ilyen sem volt még, hogy egy játékot mi fogjunk utoljára kézbe. De ennek pont a Gük csodálatos világával kellett megtörténnie. Mire megérkezett hozzánk a csomag, már számos játék gazdára talált. Szerencséje volt annak, aki szemmel tartotta a weboldalunkat, mert korábban feltettük minthogy lefotóztam volna, merthogy mi csak tegnap kaptuk kézhez a játékot és egy héttel korábban már kész volt. Még mindig úgy nézem, mintha először látnám. Olyan, mintha nem is én teveztem volna. :-D Ahogy összeraktam a játékot újabb és újabb alkatrészek kerültek elő. A végére elkapott a nevetés: képtelenség, hogy megint mennyi cuccot pakoltunk bele egy ilyen kis dobozba! :-D A tegnapi nap jó sűrű volt: megjött a csomag, lefotóztam és elkészítettem az utómunkát, hétfőn-kedden pedig kiküldjük a hírlevelet! Mindössze annyi van hátra, hogy befejezzem a Gü megjelenéséhez szánt animációt. Kicsit döcögősen megy, mert ez nem igazán az én asztalom...sőt! Nem is akartam én igazán belekezdeni ebbe az egész animációsdiba, az eredeti terv az volt, hogy a MOME-n pályázatot hirdetünk. Mivel egyik levelemre sem kaptam választ, még annyit sem, hogy :-P, ezért nekiálltam megtanulni én. Nem szeretek könyörögni, abból semmi jó nem sül ki. Szóval jön még az animáció, de addig is, ha szeretnétek ezt a játékot, ne hagyjátok ki, nem tudjuk olyan gyorsan készíteni, ahogyan fogy! :-)





Everybody saw the new game earlier than we did. By the time Güs arrived to us, lot of games were sold. We lauched the game before I could even take photos of it. Only graphics were on our website but the enthusiastic costumers found it out and placed their orders. Yesterday we got the game and I saw it for the first time. It was a great surprise for me, I felt like if I wasn’t the one who designed it. :-D Newer and newer parts came up from the box as I built the game up. By the end, I started to laugh: it's impossible how many pieces can be fit in such a small box! We keep packing more and more into it every time. :-D Yesterday was very busy: the game arrived, I have photographed it, I have finished editing the pictures and we uploaded them to the web. We will send a newsletter on Monday or Tuesday. All I have to do is finishing the second animation for Güs. How strange! I never ever wanted to waste time on this whole animation thing! The original plan was to announce a competition at MOME (University of Applied Arts in Hungary). But I did not get any answer to my letters, so I was fed up with waiting, I started learning it. Well, the animation is coming, but if you like this game, hurry! Do not miss it! We can barely make them as fast as they are sold! :-)