Annual Report • Évzáró

In The garden - Photo: dodoland.ru

In The Garden  -  Photo: dodoland.ru


I made an interesting discovery today: the Kingdom will not be ready if I do not work on it. :-P Life is like a board game, but much less fair. Especially in time schedules. The streets have been decorated with Christmas lights weeks ago, people are walking by with beautifully wrapped presents and I haven't even started the preparations! I am troubled with designing the Kingdom game. I loved so much the games we published this year that it is a real challenge to focus on a new one. The hipe of the sidetracked ideas and sketches grows continuously. I used to do a better job in the past, but I might have taken fewer duties. I must be crazy to start designing a new game in the holiday shopping season, but I am still chasing romantic dreams of Christmas just like a child. I don't have too many reasons for it, something has always overshadowed the holiday in the past four years, but I always try to do my best, well..., far be it from me to stand in the way of the success! Now I am sharing the fruits of this year with you, hoping that I can say goodbye to them for a little while…at least until the Kindom will be finished! :-D

Glasshouse

Glasshouse


Érdekes felfedezést tettem a napokban: Nem lesz kész a Kingdom, ha nem dolgozom rajta. :-P Az élet olyan mint egy társasjáték, csak sokkal kevésbé fair. Főleg az időbeosztásomat tekintve. Hetek óta karácsonyi fényben úsznak az utcák, az emberek csomagolópapírokkal és hatalmas csomagokkal megpakolva mászkálnak és én még sehol sem vagyok a dekorációval, pláne az új játékkal, amit Bojkának ígértem karácsonyra. Annyira megszerettem az idei játékokat, hogy nehezen tudok az újra fókuszálni. Csak gyűlnek a mellékvágányra siklott ötletek, skiccek… régen jobban ment ez nekem, de az is lehet…biztos, hogy kevesebbet vállaltam. Folyton az elkészült játékokon jár az eszem, talán azért, mert idén először elégedett vagyok, furcsa új élmény! :-D Én sem vagyok normális, hogy az évvégi hajrában kezdtem el egy újat tervezni, de még mindig romantikus ábrándokat kergetek a karácsonyról, mint egy gyerek. Túl sok okom nincs rá, az elmúlt négy évben mindig beárnyékolta valami az ünnepet, de én mindig nagyon készülök, ne rajtam múljon! Most megosztom veletek az idei év gyümölcseit, remélem ezzel sikerül elbúcsúznom tőlük kicsit, és visszazárni a szellemet a palackba. Legalább addig, amíg befejezem a Kindom-ot! :-D

Carta Magica

Carta Magica

River

River