szilveszter


Az év utolsó napján törvényszerű, hogy az ember listázza a megtett
és megteendő dolgait. Mivel ez a blog kezd napló jelleget ölteni ezért kézenfekvőnek tűnik, hogy itt történjen meg a számvetés. Nekünk ez különösen fontos, mert a meglévő dolgokat hajlamosak vagyunk természetesnek venni, míg azok a célok amiket nem értünk még el,
extra különlegesnek tűnnek. A kanapén ülünk, teljes létszámban
(kutya az ölemben) és próbáljuk felidézni az elmúlt év eseményeit,
és levonni a megfelelő következtetéseket. Bojka közben egy logikai játékot gyötör, és úgy látszik sikerül mesét vinnie a legszigorúbban vett fejlesztő játékba. Persze annyira nem köti le, hogy ne lenne szabad kapacitása
egy-két építő kritikával megtámogatni minket. :-)))) A lista készül tehát...hamarosan ismertetem, de addig is amíg bíbelődünk vele:
nagyon boldog új évet kívánunk mindenkinek!

Az éves áttekintés viháncolásba fulladt. Talán mégsem a Szilveszter a visszatekintés és a meditáció napja. Abban azért megállapodtunk, hogy a legnagyobb büszkeségünk ebben az évben (a sok pozitív visszajelzés mellett), hogy a játékaink helyt álltak a nemzetközi megmérettetésben is. A másik amiben megállapodtunk, hogy listát írni marhaság. :-)
Az éves előrejelzés, ha már megígértem: újabb játékok és néhány kiegészítés. A ki vagyok én?-hez készül már a csatolmány a mesehősök Irodalmi lelőhelyéről....lassan..... A katalógust is gatyába kéne rázni, hogy végre nyomdába kerülhessen. A gyerekek fotóihoz hozzá sem tudtam nyúlni...az új játékokról holnap bővebben, de addig is elárulok egy titkot:  Belyart cicalányai januárban új formációban jelennek meg. Na jó, most már jöhet a pezsgő!