inspirációk

Elég vacak idő van, még innen bentről is rémes. Bojka éppen az év végi zongora vizsgára készül - falra kergetve az apját - én pedig tisztes távolságban a tűzvonaltól hasznosan próbálom elütni az időt. A fotóim közt akartam rendet tenni, de megint elsodródtam. Rátaláltam a Tintaló Társulat 2009-es fellépésén készült képeinkre. Mivel cirkuszos, így illik ide: -)
Az előadás zseniális volt, de sajnos nem vagyok biztos benne, hogy fut-e még... Az oldalukat azért nézzétek meg, hátha...innen linkelhetsz. Elég körülményes egy lyukon át fotózni (főleg sötétben), ezért kérlek a képek minőségétől ezúttal tekintsetek el.







A múlt héten a forgalmazással kapcsolatos teendők miatt takarékra kellett tennem a saját cirkuszos cuccaimat. Most próbálok visszatalálni.....ami segít:
A Tükörálarc és az Árnyékok és köd jó kis esős délutánra való mozik,
A tetovált asszony és a Gonosz lélek közeleg Ray Bradbury-től inkább
viharos éjszakára való olvasmányok.