önarckép • self portrait

A farsang előtti napig Bojka kutyának akart öltözni. Talán emlékeztek még arra a megkönnyebbült sóhajra, amivel nyugtáztam a döntését. Aztán a farsang  előtti napon jött a hidegzuhany: Mi lenne, ha mégsem kutyának öltözne? Némileg ideges lettem, rávilágítottam a helytelen időzítésére, az utopisztikus elképzeléseire, talán még azt is megemlítettem, hogy dolgozó ember vagyok és nincs azazatyaúristen, hogy én nekiálljak egy jelmeznek ami bonyolultabb mint a kutya. Ekkor közölte, hogy kár, mert tök jó ötlete támadt. Persze kíváncsi lettem. Persze elmondta. Aztán megcsináltattam vele. :-DDD
A könyvkötő lemezen a  lyukakat én vágtam ki (és körömreszelővel csiszoltam  - mitagadás eszközhasználatban elég kreatív vagyok), de ezen kívül minden az Bojka érdeme!

Korábbi jelmezeink: az éjszaka, hókirálynő





Bojka wanted a dog costume for the school party, but one day before the happening she changed her mind. Naturally I was upset and I reminded her that I have no time, no idea, and I'm absolutely not in the right mood to start it from the beginning. She said it's pity, because she had a great idea. I became curious - of course... and she told me what the big idea was - of course. I loved it. Then I told her to create it. :-D

I cut the holes in the paper, everything else is her work!

more costumes: the night, snow princess