stb • etc




 
Az elmúlt két hét a babákról szólt. És hogy ne legyen egyszerű, a bélyegzőkről, meg az open office day-ről is. De haladjunk sorban: sok csodás baba makett érkezett hozzánk, ez teljesen lekötötte az agykapacitásomat. Bojkának is, csak másképpen. :-) Neki egy rövid időre beköszöntött a kánaán. Örömmel tesztelte az összes pályamunkát, amíg vissza nem küldtük őket. Nyilván nagyon hozzászokott a gyermek az irodai miliőhöz, mert hétvégén gyorsan be is lázasodott, ámde csodával határos módon hétfőre volt már annyira jól, hogy az irodában akarjon lábadozni. Ragaszkodott a helyszínhez, higgyétek el, otthon nem ugyanaz… A betegsége ellenére nagyon tettre kész volt, ezért kitaláltam, hogy rajzolgasson a babaruhákhoz kis apróságokat, amik eszébe jutnak róluk. Bevallom, csak le akartam szerelni, de jól megkaptam…Három szetthez gyönyörű rajzokat készített, így kénytelen voltam a megfelelő helyen kezelni a dolgot: digitalizáltam a skicceket, majd együtt készítettünk belőle tapéta mintát. Ezek után az összehasonlításban kiderült, hogy jócskán jobbak, mint azok a digitális papírok, amiket az etsy-n vásároltam tenger pénzért. Újfent bebizonyosodott tehát, hogy a megoldás mindig kéznél van, nem szabad kishitűnek lenni.
Bojána grafikái lesznek tehát a baba és a ruhák dobozának borítói. Zseniálisak lettek, ugye?




Ami a bélyegzőket illeti, örömmel tudatom, hogy már a: "felragasszuk a szilikont az akril blokkra vagy ne ragasszuk fel" kérdésnél tartunk. Egy mintapéldányt küldött a gyártó (ne ijedjetek meg, még nem a mi motívumainkkal) csak demóba, hogy játszogassunk…de én ezt már boldogan mesélem, míg a férjem egyre borúlátóbb. Tényleg messze van még, hogy a mi eredeti példányainkat tartsuk a kezünkben, de már véééégre valaki szóba állt velünk! A férjem, azt hiszem, nagyon fáradt lehet, két ennyire új területet felderíteni egyszerre (baba és bélyegző) iszonyú kemény feladat. Csupa ragacs lenne a bejegyzés, ha most leírnám, hogy mennyire hálás vagyok neki. Inkább személyesen tolmácsolom… :-) 



Open Office Day, igen, agyrobbanásom volt, nemcsak kitaláltam magát az eseményt, de meg is festettem az alap képet, amiből plakátot, meghívót terveztem, majd létrehoztam a facebook eventet, ami azért marha jó, mert mint Bohony Beatrix cselekedtem ezt meg, így csak a barátaimat tudtam meginvitálni. A férjem azt javasolta, hogy töröljem és készítsek egy Marbushkásat. Megtettem, állati jó volt, mert képzeljétek, erre is csak a barátaimat tudtam meghívni… :-DDD Már kezdem egyébként felfogni, hogy mi munkával fog ez járni, de úgy döntöttem, most egy kicsit beteg leszek (elkaptam Bojkától) aztán a jövő héten ráérek pánikolni. Persze csak ha marad időm.



The last two weeks were about dolls. And so it’s not too simple, also about stamps and open office day. But let’s go one by one: lots of wonderful doll models have arrived, this totally took up my brain capacity. And Bojka’s as well, but differently. :-) It was paradise for a short time for her. She tested all the entries with joy until we sent them back. The child clearly got very used to the office milieu, because on the weekend she quickly got a fever, but miraculously she was well enough on Monday to want to heal in the office. She insisted on the location, believe me, it’s not the same at home… Despite her illness she was very eager, so I told her to draw little things for the doll clothes that come to mind. I’ll admit, I only wanted to have her occupied, but serves me right… She made beautiful drawings for three sets, so I had to handle it properly: I digitalized the sketches, then we made a wallpaper pattern out of them together. Afterwards in comparing them, it turned out that they are much better than the digital papers I bought on etsy for lots of money. It has been proven again that the solution is always at hand, so you shouldn’t be half-hearted.
So Bojána’s graphics will be the cover for the boxes of the dolls and the clothes. They’re amazing, right?

Concerning the stamps, I am happy to share that we are already at the question of “should we or should we not stick the silicone to the acrylic block”. The manufacturer sent a sample piece (don’t worry, not with our patterns yet) only as a preview, to play with it… but I’m already telling you this happily, while my husband is getting more pessimistic. It really is a long way until we can hold our original pieces in our hands, but someone is fiiiinally willing to talk to us. I think my husband must be very tired, it’s a really tough task to discover two such new areas at once (dolls and stamps). The entry would be really sappy if I would write down how grateful I am to him. I’ll tell him in person instead… :-) 

Open Office Day, yes, I had a brain eruption, I didn’t only come up with the event itself, I also painted the base picture I planned the poster and invitation with, then I created the facebook event, which is great because I did this as Beatrix Bohony, so I could only invite my friends. My husband suggested I delete it and create one as Marbushka. I did, it was awesome, because guess what, I could only invite my friends to this, too… :-DDD I’m starting to comprehend how much work this is going to require by the way, but I decided to be sick a little bit now (I caught it from Bojka), and I can panic next week. Only if I have the time, of course.