zseniális ötlet • great idea


Teljesen átlagos nap a mai, délután két óra és reggel óta most veszem le a szemem másodszor a monitorról. Egy perce még a két nagy fekete iskolatáblát bambultam a falon (megnyugtatóan sötét felület) amikor megakadt a szemem a "grand opening party" feliraton. Alatta üresen árválkodik a kipontozott rész. Nnna ez elmaradt…gondoltam. Nagyon lelkesek voltunk a beköltözéskor aztán azonnal el is sodort a munka. Pont mint most. A szervezésre valahogy sosem maradt idő. Amíg ezen merengtem és billegtem a székemen eszembe jutott valami: mi lenne, ha egy napra kinyitnánk az irodát és bárki eljöhetne hozzánk? Persze az, hogy mi itt vagyunk az nem feltétlenül vonzó opció mindenkinek, de esetleg rendeznénk még egy kis kiállítást és még talán olcsóbban is adhatnánk ezen a napon a játékokat? Zseni vagyok, ezért legalább egy lovas szobrot kéne állítani nekem. Hurrá! Éljen a Marbushka Open Office Day!



Today is a completely average day, it’s two in the afternoon and this is only the second time I’ve taken my eyes off the monitor since morning. A minute ago I was staring at the two big black chalkboards on the wall (a calmingly dark surface), when my eyes settled on the “grand opening party” sign. The dotted part is empty beneath it. Well that didn’t happen… I thought. We were very enthusiastic upon moving in and work swept us away right away. Almost exactly like now. Somehow there was never enough time left for organization. While I was pondering this and swinging on my chair I had a thought: what if we opened the office for a day, and anyone could come who would like to meet us? Of course us being here is not necessarily an appealing option for everyone, but maybe we would hold a little exhibition and perhaps we could even sell games cheaper on this day? I’m a genius, at least an equestrian statue should be erected for me. Hooray! Long live Marbushka Open Office Day!