bukta • failure





Az új játékkal, a Gü-vel zátonyra futottam. Ez nagyon feltupírozta az idegeimet. Főleg, hogy nem kicsit sikerült buknom rajta: nagyjából a tervezés vége előtti pillanatban jutott el a tudatomig, hogy valami egészen mást csináltam, egészen más stílusban. Megint beszippantott a Pro-create. Nagyon észnél kell lenni a digitális rajzolásnál, mert mivel nincsenek határok. Legtöbbször azt veszed észre, hogy a képed egyre életszerűbb és még mindig nem tudod abbahagyni, csak dolgozol, dolgozol rajta, pedig a stílus már odaveszett az első tíz percben. Még jó, hogy a rajzolás menetéről lehet videót készíteni, így gyönyörűen visszanézhető, hogy hol rontottad el. Szóval kezdem újra. A történet szépsége, hogy a legviccesebb és mozgalmasabb játékmenetet sikerült megalkotni eddigi fennállásunk során, a makettet már ronggyá játszottuk, megunhatatlan. Jó lenne, ha másodszorra nem cseszném el, amire lássuk be, igen nagy esély van.




I failed the design of the new game. It made me really nervous. I just recognize at the last moment that I made a quite different style. Yes, it was the Pro-create again. You have to be very careful with digital drawing because there are no limits. Sometimes you realize that your image is getting more and more supernatural and you still can’t stop working on it, and the style lost in in the first ten minutes. It's good to be able to have a video about the process of a drawing so you can look back beautifully where you've been failed. So I start it again. The beauty of the story, that this will be our funniest and most playable game we have ever had. We played several times with the mock-ups already, and it is indescribable. It would be good if I did not fail for the second time, because there is a chance.